Locomotieven serie 1700
De 1778 rijdt hier met de intercity-plus rijtuigen het station Utrecht CS binnen, onderweg van Haarlem naar Eindhoven. (november 1998)
De 1756 nadert het station van Elst met de trein van Roosendaal naar Zwolle. Achterop wordt een andere locomotief, de 1735, meegesleept welke de terugreis voor zijn rekening zal nemen. (juni 1999)
Dezelfde trein nogmaals gefotografeerd, maar nu op de terugweg in station 's-Hertogenbosch met de 1735 als trekkracht. (juni 1999)
De 1765 en 10 rijtuigen staan in 's-Hertogenbosch gereed om de reis van Haarlem naar Eindhoven te vervolgen. (mei 1999)
De trein van Den Haag CS naar Heerlen wordt hier door de 1773 het station van Eindhoven binnengereden, en bestaat verder uit 4 Belgische K4 rijtuigen en 5 rijtuigen type ICR. (september 1999)
Locomotief 1776 met ICR en (niet zichtbaar) K4-rijtuigen rijdt hier het station van Eindhoven binnen als intercity van Venlo naar Den Haag CS. (september 1999)
Nogmaals een trein bestaande uit ICR en K4-rijtuigen, nu getrokken door de 1768 en gefotografeerd in Tilburg als intercity van Den Haag CS naar Heerlen. (september 1999)
De sneltrein van Roosendaal naar Zwolle bij binnenkomst te Zutphen. De trein bestaat uit de 1736 met 6 rijtuigen en achterop de 1753. (juni 1999)
Locomotief 1777 met K4- en ICR-rijtuigen in Breda als intercity van Den Haag CS naar Venlo. (september 1999)
Nogmaals de intercity van Den Haag CS naar Venlo met K4- en ICR-rijtuigen, nu in het station Lage Zwaluwe met de 1769 als trekkracht. (september 1999)
De intercity van Haarlem naar Maastricht bestaande uit de 1761 en 10 intercity-plus rijtuigen rijdt hier het station Utrecht CS binnen. (september 1999)
De 1759 staat hier in Amsterdam CS klaar om met 6 DB-rijtuigen te vertrekken naar Emmerich als Eurocity 149 'Johannes Vermeer'. (augustus 1998)
De 1781 met 12 IC-plus rijtuigen is net uit Haarlem vertrokken als intercity van Haarlem naar Eindhoven, en op de foto gezet bij station Haarlem Spaarnwoude. (juni 1998)
Als gevolg van werkzaamheden werd de intercity van Haarlem naar Maastricht omgeleid en kon daardoor in Hilversum worden gefotografeerd. (maart 2001)
In Hollandsche Rading is dit de omgeleide intercity van Haarlem naar Eindhoven met de 1751 en 12 rijtuigen, waaronder twee dubbeldeksrijtuigen. (maart 2001)
De internationale trein van Berlijn naar Schiphol, bestaande uit 6 DB-rijtuigen en getrokken door de 1755, is hier net uit Amersfoort vertrokken. (februari 2001)
Locomotief 1773 met 8 DB-rijtuigen als Eurocity van Keulen naar Amsterdam Centraal, gefotografeerd in de omgeving van Veenendaal. (september 2000)
De internationale trein van Schiphol naar Berlijn te Soest, gereden door de 1765 met 6 DB-rijtuigen. (mei 2001)
De intercity van Eindhoven naar Haarlem te Utrecht Centraal, getrokken door de 1763 en met een IC-plus rijtuig direct achter de loc. (augustus 2000)
De Schweiz Express naar Amsterdam Centraal te Utrecht Centraal met de 1746 als trekkracht. (augustus 2000)
De 1788 met Eurocity Bonifacius uit Amsterdam Centraal naar het zwitserse Chur bij binnenkomst te Utrecht Centraal. (augustus 2000)
Locomotief 1756 met 6 ICR-rijtuigen staat op het punt station Zutphen binnen te rijden als sneltrein van Zwolle naar Roosendaal. (april 2003)
De sneltrein van Roosendaal naar Zwolle met locomotief 1759 en rijtuigen ICR is zojuist uit Zutphen vertrokken. (april 2003)
De 1771 staat gereed te Zutphen voor het vervolg van de reis als sneltrein van Zwolle naar Roosendaal. (april 2003)
Locomotief 1743 rijdt hier met ICR-rijtuigen het station van Zutphen binnen als sneltrein van Roosendaal naar Zwolle. (april 2003)
De sneltrein van Zwolle naar Roosendaal te Rheden met de 1759 en 7 ICR-rijtuigen, waaronder enkele in de Benelux-kleuren. (april 2003)
Nogmaals de sneltrein van Zwolle naar Roosendaal, nu te Arnhem met de 1738 en 7 blauwe ICR-rijtuigen. (april 2003)
De losse loc 1766 vertrekt hier uit Arnhem in de richting van Arnhem Velperpoort. (april 2003)
De sneltrein van Zwolle naar Roosendaal komt hier aan te Nijmegen. De trein wordt getrokken door de 1760, met de 1776 aan het eind van de trein. (augustus 2000)
De 1764 is zojuist de spoorbrug te Ravenstein gepasseerd als sneltrein van Zwolle naar Roosendaal. Achterop een dubbeldeksrijtuig en de 1776. (augustus 2000)
De 1744 met rijtuigen ICR en K4 rijdt hier door Gilze-Rijen met de intercity van Venlo naar Den Haag CS. (augustus 2000)
De sneltrein van Zwolle naar Roosendaal bij aankomst te Gilze-Rijen. De trein wordt gereden door de 1756 met achterop de 1759. (augustus 2000)
De internationale trein van Amsterdam Centraal naar Berlijn, gefotografeerd te Soest, getrokken door de 1757. (augustus 2003)
De internationale sneltrein van Berlijn naar Amsterdam Centraal, getrokken door locomotief 1752, in de buurt van Soest. (mei 2004)
Locomotief 1752 met de internationale trein van Berlijn naar Amsterdam Centraal rijdt hier het station van Amersfoort binnen. (mei 2004)
De sneltrein van Roosendaal naar Zwolle komt aan te Arnhem met voorop stuurstandrijtuig Bs-008 en achterop eloc 1768. (mei 2004)
De intercity van Utrecht naar Haarlem tijdens een stop te Amsterdam Centraal met voorop de 1759 en achterop de 1854. (juni 2004)